Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hej igen. Jag vet, det var ett tag sen jag bloggade. Har bara inte orkat. De första dagarna var jag jätte entusiastisk till bloggandet men i takt med att läsarna blev färre slutade uppdateringarna. Ja... Jag vet att man inte får 100 läsare på några dagar men jag hade trott att det skulle va lite enklare... jag ska försöka ha lite bättre tålamod. Så nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt dom senaste veckorna. För ungefär en vecka sen kom jag hem från en två veckor lång tågluffning i italien och schweiz. Det var jättekul, vi var bl.a i venedig en väldigt vacker stad. Senare ska ni troligtvis få se bilder av denna resa men jag har inte med mig sladden till min kamera så jag kan inte ladda över några bilder... :O
När vi kom hem var kusinerna här och hälsade på i några dagar. Och nu sitter jag här på landet och bloggar. Så det var det mesta.
xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0